Uwaga! Rekrutacja rusza już 01.07.2025!

Aktualności


Aktualności ogólne


KONSULTACJE U MGR DOROTY ZOWCZAK

Szanowni Państwo,

konsultacje u mgr Doroty Zowczak odbywają się, wyłączając okres urlopowy w lipcu i sierpniu, w poniedziałki w godzinach 11:00 - 11:45.


Dyżur psychologiczny - mgr Wiktor Czamara

w każdy wtorek w godzinach 10:00 - 12:00.

Gabinet psychologiczny znajduje się na I piętrze w gabinecie 120.

W celu umównienia się na konsultacje psychologiczne w formie stacjonarnej lub online, prosimy o kontakt mailowy: kontaktpsychodietetyk@gmail.com

Pamiętajcie, że konsultacje są w pełni bezpłatne i anonimowe.
Jeżeli macie problem, doświadczacie kryzysu, cierpicie z powodu zaburzeń odżywiania lub innych dolegliwości, to wystarczy zgłosić się do psychologa.

W razie pytań lub ustalenia innych godzin prosimy o kontakt z psychologiem:
mgr Wiktor Czamara
mail: kontaktpsychodietetyk@gmail.com
-----------------------------------------------------------------------------

KOMUNIKAT DLA STUDENTÓW STUDIÓW STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH
DOT. POPRAWY TESTU COOPERA
Szanowni Państwo,
poprawa z Testu Coopera prowadzona przez magistra Wacława Mroza, odbędzie się W SOBOTĘ 20.09.2025 o godzinie 11.00. Spotkanie w parku.
mgr Wacław Mróz


UWAGA !

Kosmetologia - studia I stopnia (licencjackie)
I rok
forma stacjonarna

Spotkanie organizacyjne inaugurujące nowy rok akademicki 2025/2026 dla studentów I roku odbędzie się w dniu 3.10.2025 roku (piątek) o godz. 9.00 - 12,00 w sali nr 13 (III p.) w budynku Wyższej Szkoły Fizjoterapii przy ul. T. Kościuszki 4.
W trakcie zebrania zostanie przeprowadzone OBOWIĄZKOWE szkolenie BHP.
Obecność obowiązkowa.

 dr Zbigniew Kaptur  

Prorektor ds. studenckich

UWAGA !

Kosmetologia - studia I stopnia (licencjackie)
I rok
forma niestacjonarna

Spotkanie organizacyjne inaugurujące nowy rok akademicki 2025/2026 dla studentów I roku odbędzie się w dniu 4.10.2025 roku (sobota) o godz. 8.00 - 11,00 w sali nr 14 (III p.) w budynku Wyższej Szkoły Fizjoterapii przy ul. T. Kościuszki 4.
W trakcie zebrania zostanie przeprowadzone OBOWIĄZKOWE szkolenie BHP.
Obecność obowiązkowa.

 dr Zbigniew Kaptur  

Prorektor ds. studenckich

UWAGA !

Kosmetologia - studia II stopnia (magisterskie)
I rok
forma niestacjonarna

Spotkanie organizacyjne inaugurujące nowy rok akademicki 2025/2026 dla studentów I roku odbędzie się w dniu 4.10.2025 roku (sobota) o godz. 8.00 - 11.00 w sali nr 14 (III p.) w budynku Wyższej Szkoły Fizjoterapii przy ul. T. Kościuszki 4.
W trakcie zebrania zostanie przeprowadzone OBOWIĄZKOWE szkolenie BHP.
Obecność obowiązkowa.

dr Zbigniew Kaptur  

Prorektor ds. studenckich

UWAGA !

Fizjoterapia - jednolite 5-letnie studia magisterskie
I rok
forma stacjonarna

Spotkanie organizacyjne inaugurujące nowy rok akademicki 2025/2026 dla studentów I roku odbędzie się w dniu 3.10.2025 roku (piątek) o godz. 9.00 - 12,00 w sali nr 14 (III p.) w budynku Wyższej Szkoły Fizjoterapii przy ul. T. Kościuszki 4.
W trakcie zebrania zostanie przeprowadzone OBOWIĄZKOWE szkolenie BHP.
Obecność obowiązkowa.

 dr Zbigniew Kaptur  

Prorektor ds. studenckich

UWAGA !

Fizjoterapia - jednolite 5-letnie studia magisterskie
I rok
forma niestacjonarna

Spotkanie organizacyjne inaugurujące nowy rok akademicki 2025/2026 dla studentów I roku odbędzie się w dniu 10.10.2025 roku (piątek) o godz. 8.00 - 11.00 w sali nr 14 (III p.) w budynku Wyższej Szkoły Fizjoterapii przy ul. T. Kościuszki 4.
W trakcie zebrania zostanie przeprowadzone OBOWIĄZKOWE szkolenie BHP.
Obecność obowiązkowa.

 dr Zbigniew Kaptur  

Prorektor ds. studenckich


KOMUNIKAT DLA V ROKU FIZJOTERAPII - PO ZAKOŃCZONEJ SEMESTRALNEJ PRAKTYCE CIĄGŁEJ (SEMESTR X)

STUDENCIE V ROKU KIERUNKU FIZJOTERAPII, ABY UZYSKAĆ DYPLOM:

  1. UDAJ SIĘ DO DZIEKANATU PO ODBIÓR KARTY ZALICZENIOWEJ ORAZ OBIEGÓWKI,

  2. UDAJ SIĘ DO KIEROWNIKA PRAKTYK PO WPIS DO KARTY ZALICZENIOWEJ,

  3. UDAJ SIĘ DO BIBLIOTEKI PODBIĆ OBIEGÓWKĘ,

  4. UDAJ SIĘ DO DZIEKANATU PODBIĆ OBIEGÓWKĘ,

  5. ZDAJ OBIEGÓWKĘ, KARTĘ ZALICZENIOWĄ ORAZ LEGITYMACJĘ STUDENCKĄ (W DZIEKANACIE),

  6. CZEKAJ NA INFORMACJĘ O MOŻLIWOŚCI ODBIORU DYPLOMU ( https://wsf.wroc.pl/aktualnosci-ogolne/).

PTK. 2. i 3. w dowolnej kolejności,
DO 30 DNI OD PTK. 5


Szanowni Państwo,
Obrony prac magisterskich w miesiącu wrześniu odbędą się w dniu 16 września 2025 roku (wtorek) o godzinie 9,00 w sali nr 111 Ip.
Osoby, które w tym roku nie przystąpią do egzaminu w wyznaczonym terminie będą go zdawały w przyszłym roku zgodnie z obowiązującymi terminami
W przypadku zaliczenia pracy magisterskiej u Promotora, zaliczeniu wszystkich przedmiotów, musicie Państwo posiadać wszystkie wpisy w karcie zaliczeniowo - egzaminacyjnej oraz indeksie elektronicznym, a także praktyk zawodowych u Pani dr Katarzyny Jacyszyn.
Na obronę proszę przygotować 5 - 7 min. prezentację swojej pracy magisterskiej, a także musicie Państwo mieć ze sobą Kartę obiegową z Dziekanatu, kartę zaliczeniowo - egzaminacyjną z wpisanymi ocenami przez osoby prowadzące dany przedmiot, legitymację studencką, a także 1 egzemplarz pracy magisterskiej do wglądu przez Komisję egzaminacyjną. Po zakończonym egzaminie praca magisterska będzie Państwu zwrócona.
Pozostałe zasady przeprowadzenia egzaminu pozostają bez zmian.

dr Zbigniew Kaptur
Prorektor ds. studenckich


KOMUNIKAT W SPRAWIE SKŁADANIA PODAŃ O WPIS WARUNKOWY NA SEMESTR ZIMOWY ROKU AKADEMICKIEGO 2025/2026
Informujemy niniejszym, że w przypadku otrzymania oceny niedostatecznej względnie ocen niedostatecznych z przedmiotu/-ów nieegzaminacyjnego/-ych w ramach semestru letniego roku akademickiego 2024/2025, w celu kontynuacji studiów i wpisania się na listę studentów semestru zimowego roku akademickiego 2025/2026, należy:

  • złożyć osobiście do Dziekanatu;
  • mailem (na adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsf.wroc.pl lub dziekanat@wsf.wroc.pl dziekanat@wsf.wroc.pl);
  • pocztą tradycyjną,
    w terminie najpóźniej do:
  • 30.09.2025 roku (dla studiów stacjonarnych);
  • 30.09.2025 roku (dla studiów niestacjonarnych),
    stosowne podanie z prośbą o przyznanie wpisu warunkowego, skierowane do Prorektora ds. kształcenia, dr. Andrzeja Bugajskiego, na przedmiotowym uczelnianym druku, które jest do pobrania ze strony uczelni z zakładki: DLA STUDENTA-> DZIEKANAT-> WZORY PODAŃ -> PODANIE DO PROREKTORA DS. KSZTAŁCENIA.
    Warunkiem przyjęcia przez dziekanat takiego podania jest uzyskanie przez studenta:
  • w indeksie elektronicznym wpisu wszystkich ocen za semestr letni roku akademickiego 2024/2025;
  • zgody (poświadczonej na druku tego podania podpisem) nauczyciela prowadzącego określony przedmiot, którego ma dotyczyć wnioskowany przez studenta status wpisu warunkowego.
    W razie niespełnienia tego wymogu, Prorektor ds. kształcenia, będzie zmuszony, zgodnie z odpowiednimi zapisami Regulaminu Studiów WSF Wrocław, wydać w sprawie studenta, który nie dopełnił tego obowiązku, decyzję o skreśleniu z listy studentów.
    W związku z powyższym, prosimy o potraktowanie sprawy jako bardzo ważnej i wręcz priorytetowej.

Załącznik do powyższego komunikatu:

Wyciąg z Regulaminu Studiów Wyższej Szkoły Fizjoterapii z siedzibą we Wrocławiu, wydanego dnia 19.04.2022 roku i obowiązującego na czas nieokreślony od 01.10.2022 roku, z zapisem paragrafu 33 regulującym procedurę statusu: wpis warunkowy.
§ 33Wpis warunkowy1. Warunkowe zezwolenie na podjęcie studiów w semestrze następnym jest możliwe w przypadku:a) uzyskania zgody Prorektora do spraw kształcenia na powtarzanie przedmiotu niekończącego się egzaminem,b) uzyskania zgody Prorektora do spraw kształcenia na przedłużenie sesji zaliczeniowo - egzaminacyjnej.2. Student ma prawo ubiegać się o zgodę na wpis warunkowy na kolejny semestr wyłącznie w przypadku uzyskania minimum 80% punktów ECTS z poszczególnych przedmiotów w danym semestrze.3. Przyjmuje się zasadę zaokrąglenia do 0,49 punktu ECTS w dół, a od 0,5 punktu ECTS i więcej w górę.4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Rektor może podjąć inną decyzję.5. W przypadku warunkowego zezwolenia na podjęcie studiów w semestrze następnym Prorektor do spraw kształcenia określa termin uzupełnienia zaliczeń i egzaminów, którego niedotrzymanie może prowadzić do skreślenia z listy studentów.


KOMUNIKAT W SPRAWIE WPISU NA SEMESTR ZIMOWY W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026 (UWAGA: dotyczy wyłącznie studentów już uczęszczających, ale niekończących studiów w roku akademickim 2024/2025)
WPIS NA SEMESTR ZIMOWY (ODPOWIEDNIO: SEMESTR III, SEMESTR V, SEMESTR VII LUB SEMESTR IX)
ROKU AKADEMICKIEGO 2025/2026 NALEŻY DOKONAĆ NAJPÓŹNIEJ DO DNIA: 30 WRZEŚNIA 2025 R.(WTOREK):
( I i II rok, kosmetologia studia I stopnia - forma stacjonarna);( I, II, III i IV rok, fizjoterapia jednolite studia magisterskie - forma stacjonarna);
30 WRZEŚNIA 2025 R.(WTOREK):
( I i II rok, kosmetologia studia I stopnia - forma niestacjonarna);( I rok, kosmetologia studia II stopnia - forma niestacjonarny);( I, II, III i IV rok, fizjoterapia jednolite studia magisterskie - forma niestacjonarna),
STAROSTOWIE WZGLĘDNIE REPREZENTANCI POSZCZEGÓLNYCH GRUP DYDAKTYCZNYCH Z DANEGO ROCZNIKA I KIERUNKU SĄ ZOBOWIĄZANI DO DOSTARCZENIA DO DZIEKANATU UCZELNI NAJPÓŹNIEJ W POWYŻEJ PODANYM TERMINIE: ·KART ZALICZENIOWO-EGZAMINACYJNYCH Z KOMPLETNYMI WPISAMI OCEN I PODPISAMI NAUCZYCIELI.SPEŁNIENIE POWYŻSZYCH WARUNKÓW JEST PODSTAWĄ DO WPISANIA STUDENTA NA KOLEJNY SEMESTR. NIEDOTRZYMANIE POWYŻEJ PODANYCH TERMINÓW MOŻE STANOWIĆ DLA WŁADZ UCZELNI PODSTAWĘ DO SKREŚLENIA Z LISTY STUDENTÓW!


KOMUNIKAT W SPRAWIE PODAŃ O ZMIANĘ STATUSU OD SEMESTRU ZIMOWEGO ROKU AKADEMICKIEGO 2025/2026
SKŁADANIE PODAŃ W SPRAWACH ZMIANY STATUSU STUDIÓW, W TYM O WZNOWIENIE (REAKTYWACJĘ) STUDIÓW - HARMONOGRAM PROCEDURY POSTĘPOWANIA :
OSOBY, KTÓRE BĘDĄ UBIEGAĆ SIĘ OD KOLEJNEGO SEMESTRU ZIMOWEGO (ODPOWIEDNIO: OD SEMESTRU I, SEMESTRU III, SEMESTRU V, SEMESTRU VII LUB SEMESTRU IX) W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026 O ZMIANĘ STATUSU, W TYM O:
·WARUNKOWY WPIS;
·WZNOWIENIE STUDIÓW ZE SKREŚLENIA (REAKTYWACJĘ);
·POWTARZANIE PRZEDMIOTU/PRZEDMIOTÓW;
-POWRÓT Z URLOPU OKOLICZNOŚCIOWEGO WZGLĘDNIE ZDROWOTNEGO;
·UDZIELENIE URLOPU OKOLICZNOŚCIOWEGO WZGLĘDNIE ZDROWOTNEGO;
-ZMIANĘ FORMY STUDIÓW (ZE STACJONARNEJ NA NIESTACJONARNĄ; WZGLĘDNIE ODWROTNIE);
·PRZYZNANIE INDYWIDUALNEJ ORGANIZACJI STUDIÓW;
·PRZENIESIENIE Z INNEJ UCZELNI;
·INNE,
SĄ ZOBOWIĄZANE DO ZŁOŻENIA W DZIEKANACIE UCZELNI PODANIA (W PRZYPADKU WPISU WARUNKOWEGO, UDZIELENIA URLOPU OKOLICZNOŚCIOWEGO WZGLĘDNIE ZDROWOTNEGO, ZMIANY FORMY STUDIÓW - WYŁĄCZNIE WRAZ Z KOMPLETNIE UZUPELNIONĄ KARTĄ ZALICZENIOWO-EGZAMINACYJNĄ ZA BIEŻĄCY SEMESTR LETNI NAUKI W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025 (ODPOWIEDNIO SEMESTR II , SEMESTR IV, SEMESTR VI, SEMESTR VIII)SKIEROWANEGO DO PROREKTORA DS. KSZTAŁCENIA
W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO:30 WRZEŚNIA 2025 R. (STUDIA I STOPNIA ORAZ STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE - FORMA STACJONARNA); 30 WRZEŚNIA 2025 R. ( STUDIA I i II STOPNIA ORAZ STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE - FORMA NIESTACJONARNA).

ROZPATRZENIE PODAŃ W FORMIE ZARZĄDZEŃ PROREKTORA DS. KSZTAŁCENIA NASTĄPI W DNIU:30 WRZEŚNIA 2025 R. ( DLA STUDIÓW I STOPNIA ORAZ STUDIÓW JEDNOLITYCH MAGISTERSKICH - FORMA STACJONARNA )30 WRZEŚNIA 2025 R. ( DLA STUDIÓW I i II STOPNIA ORAZ STUDIÓW JEDNOLITYCH MAGISTERSKICH - FORMA NIESTACJONARNA ).
KAŻDY STUDENT, UBIEGAJĄCY SIĘ O WZNOWIENIE STUDIÓW, MA OBOWIĄZEK ZGŁOSZENIA SIĘ DO DZIEKANATU Z KOMPLETEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW CELEM PODPISANIA UMOWY WZGLĘDNIE ANEKSU DO UMOWY Z UCZELNIĄ! PODPISANIE UMÓW WZGLĘDNIE ANEKSÓW DO UMOWY ODBĘDZIE SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH TERMINACH:

  • OD 23 WRZEŚNIA 2025 R. DO 27 WRZEŚNIA 2025 R. WŁĄCZNIE
    (STUDIA I STOPNIA ORAZ STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE - FORMA STACJONARNA);
    · OD 23 WRZEŚNIA 2025 R. DO 27 WRZEŚNIA 2025 R. WŁĄCZNIE
    ( STUDIA I i II STOPNIA ORAZ STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE, FORMA NIESTACJONARNA).

                           KOMUNIKAT W SPRAWIE  

           PRZEDŁUŻANIA WAŻNOŚCI LEGITYMACJI  

NA SEMESTR ZIMOWY ROKU AKADEMICKIEGO 2025/2026

                              DLA STUDENTÓW  
           DRUGIEGO, TRZECIEGO, CZWARTEGO  
                  I PIĄTEGO  ROKU  STUDIÓW  

OBU KIERUNKÓW: FIZJOTERAPIA I KOSMETOLOGIA

ROZPOCZNIE SIĘ W DZIEKANACIE UCZELNI POCZĄWSZY

             OD WTORKU, 14 PAŹDZIERNIKA 2025 ROKU.  

WARUNKAMI OTRZYMANIA HOLOGRAMU ( Z DATĄ
WAŻNOŚCI: 31.03.2026 ROKU ) NA LEGITYMACJI SĄ:

  • OPŁACONE NA BIEŻĄCO WSZYSTKIE RATY CZESNEGO ZA NAUKĘ;

  • ZALICZENIE POPRZEDNIEGO SEMESTRU LETNIEGO ROKU AKADEMICKIEGO 2024/2025;

  • ROZLICZENIE EWENTUALNIE PRZYZNANEGO DO 31.10.2025 ROKU STATUSU: WPIS WARUNKOWY NA SEMESTR ZIMOWY ROKU AKADEMICKIEGO 2025/2026;

  • AKTUALNA DEKLARACJA UBEZPIECZENIOWA OD NASTĘPSTW NIESZCZEŚLIWYCH WYPADKÓW NNW (SZCZEGÓŁY- POR. OSOBNE KOMUNIKAT W TEJ SPRAWIE).


KOMUNIKAT W SPRAWIE
SKŁADANIA WNIOSKÓW O PRZYZNANIE STUDENTOM WSF ŚWIADCZEŃ STYPENDIALNYCH W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026
UWAGA STUDENCI WSZYSTKICH ROCZNIKÓW STUDIÓW!
WNIOSKI O PRZYZNANIE STYPENDIUM SOCJALNEGO/ SOCJALNEGO W ZWIĘKSZONEJ WYSOKOŚCI, REKTORA DLA WYRÓŻNIAJĄCYCH SIĘ STUDENTÓW ORAZ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026 MOŻNA SKŁADAĆ W DZIEKANACIE WSF W NASTĘPUJACYM, NIEPRZEKRACZALNYM OKRESIE: OD PIĄTKU, 10 PAŹDZIERNIKA 2025 ROKU
DO PIĄTKU, 31 PAŹDZIERNIKA 2025 ROKU, WŁĄCZNIE.
Wnioski o przyznanie stypendium socjalnego/socjalnego w zwiększonej wysokości bez załączników (m.in. zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o dochodzie za rok 2024 r., Zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o uiszczonych składach na ubezpieczenie zdrowotne za rok 2024 r.od pełnoletnich członków rodziny) NIE będą przyjmowane!
Wnioski o przyznanie stypendium dla osób z niepełnosprawnością bez załącznika (tj. kserokopii zaświadczenia potwierdzającego lekki stopień niepełnosprawności - oryginał dokumentu do wglądu) NIE będą przyjmowane.
Wnioski o przyznanie stypendium rektora dla wyróżniających się studentów są przyjmowane bez załączników ( z wyjątkiem osób, które kontynuują naukę na I roku studiów II stopnia w WSF po ukończeniu studiów I stopnia na innej uczelni; te osoby są zobowiązane do załączenia zaświadczenia o średniej ocen z dwóch ostatnich semestrów nauki z poprzedniej uczelni, wraz ze skalą oceniania). Natomiast osoby z dodatkowymi osiągnięciami zobligowane są załączyć Zaświadczenia, Dyplomy, Certyfikaty potwierdzające osiągnięcia naukowe, sportowe , artystyczne).
Stypendium socjalne/ socjalne w zwiększonej wysokości jest przyznawane na cały rok akademicki.
Stypendium rektora dla wyróżniających się studentów jest przyznawane na cały rok akademicki. Stypendium dla osób z niepełnosprawnością przyznawane jest na cały rok akademicki lub na okres ważności orzeczenia o niepełnosprawności (jeśli kończy się w trakcie roku akademickiego).


** KOMUNIKAT**
W SPRAWIE UBEZPIECZENIA OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW ( NNW ) DLA STUDENTÓW WSF WROCŁAW
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 sierpnia 1991 r. w sprawie obowiązku objęcia przez daną uczelnię swoich studentów ubezpieczeniem NNW, Dziekanat przypomina o powinności ciążącej na wszystkich uczęszczających studentach WSF Wrocław, którzy w bieżącym roku akademickim 2025/2026 mają obowiązek odbycia praktyk studenckich,
w sprawie złożenia najwcześniej od czwartku, 02.10.2025 r.,
** a najpóźniej do czwartku, 20.11.2025 r. (w ramach I tury),**
deklaracji w sprawie ubezpieczenia NNW na okres minimum do końca roku akademickiego 2025/2026, tj. do dnia 30.09.2026 r.
W tym przypadku istnieją dwie możliwości załatwienia tej deklaracji poprzez:
1/ okazanie kopii odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej NNW zawartej przez studenta we własnym zakresie w dowolnej firmie ubezpieczeniowej.
2/ wykupienie tej polisy za pośrednictwem WSF w firmie UNIQA poprzez wpłacenie w dziekanacie w gotówce składki rocznej w kwocie 50 zł indywidualnie lub za pośrednictwem reprezentującego danego studenta starosty określonej grupy dydaktycznej względnie całego rocznika studiów na określonym kierunku i wpisanie swoich podstawowych danych osobowych na odpowiedniej liście do ubezpieczenia ( do pobrania w dziekanacie indywidualnie lub przez starostów grup względnie całych roczników ). Każdy student lub reprezentujący go starosta grupy dydaktycznej względnie całego rocznika studiów na określonym kierunku otrzyma następnie od dziekanatu potwierdzenie wpłaty w formie listy osób zgłoszonych z danej grupy dydaktycznej względnie z całego rocznika studiów na określonym kierunku do ubezpieczenia NNW oraz kopię przedmiotowego dokumentu wykupionej polisy ubezpieczeniowej NNW.
** UWAGA !**
Brak złożonej deklaracji dotyczącej ubezpieczenia skutkuje:
- niewydaniem nowym, rozpoczynającym dopiero naukę od 01.10.2025 r., studentom legitymacji studenckiej (dotyczy studentów I roku)
względnie
- nieprzedłużeniem ważności legitymacji studentom uczęszczającym już przed 01.10.2025 r. (dotyczy studentów II, III, IV i V roku).
-

KOMUNIKAT W SPRAWIE ODBIORU DYPLOMU WRAZ Z SUPLEMENTEM - KOSMETOLOGIA MAGISTERSKA NIESTACJONARNA 2024/2025

Szanowni Państwo,

od 16 lipca 2025r. (środa) zapraszamy do dziekanatu po odbiór dyplomu wraz z suplementem:

nr indeksu:

11975; 11986; 11863; 12008; 11936; 11943; 11930; 11781; 11834; 11949; 11870; 11925; 11806; 12003;
11896; 11976; 11867; 11900; 11915; 11961; 11871; 11848; 11952; 11909; 11884; 11963; 11887; 11872;
11968; 11933; 11869; 11972; 11762; 11922; 11996; 12014; 11926; 12011; 11965; 11984; 11897; 11898;
11944; 11942;


KOMUNIKAT W SPRAWIE ODBIORU DYPLOMU WRAZ Z SUPLEMENTEM - KOSMETOLOGIA LICENCJACKA STACJONARNA 2024/2025

Szanowni Państwo,

od 25 lipca 2025r. (piątek) zapraszamy do dziekanatu po odbiór dyplomu wraz z suplementem:

nr indeksu:

11372; 11400; 11513; 11361; 10206; 11413; 11403; 11587; 11406; 11557; 11559; 11410; 11486; 11367;
11462; 11480; 11663; 11515; 11469; 11387; 11365; 11489; 11437; 11476; 11512; 11487; 10610; 11540;
11405; 11377; 11615; 11408; 11528; 11631; 11536; 11465; 11461; 11500; 11488; 11376; 11460; 11562;
11523; 11354; 11409; 9740; 11424;


KOMUNIKAT W SPRAWIE ODBIORU DYPLOMU WRAZ Z SUPLEMENTEM - KOSMETOLOGIA LICENCJACKA NIESTACJONARNA 2024/2025

Szanowni Państwo,

od 01 sierpnia 2025r. (piątek) zapraszamy do dziekanatu po odbiór dyplomu wraz z suplementem:

nr indeksu:

11616; 11532; 11583; 11552; 11667; 11395; 11531; 11621; 11479; 11546; 11443; 11356; 11421; 11416;
11414; 11411; 11390; 11357; 11676; 11724; 11521; 11092; 11430; 9938; 11439; 11564; 11011; 11428;
11105; 10156; 8233; 10172;


Ogłoszenie naboru dla kandydatów do Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem IV kadencji


UWAGA!
KOMUNIKAT W SPRAWIE WYMAGAŃ DOKUMENTOWYCH DOTYCZĄCYCH EGZAMINÓW DYPLOMOWYCH W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025 DLA:
STUDENTÓW III ROKU STUDIÓW I STOPNIA i STUDENTÓW II ROKU STUDIÓW II STOPNIA NA KIERUNKU: KOSMETOLOGIA W FORMIE STACJONARNEJ i NIESTACJONARNEJ

1/ DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ STUDENTA W DZIEKANACIE:
· KOMPLETNIE UZUPEŁNIONA KARTA ZALICZENIOWO-EGZAMINACYJNA Z SEMESTRU VI (STUDIA I STOPNIA) WZGL. SEMESTRU IV (STUDIA II STOPNIA) - DOKUMENT JEDYNIE DO OKAZANIA PRZEZ STUDENTA;
· 3 OŚWIADCZENIA STUDENTA, PROTOKÓŁ KONTROLI ORYGINALNOŚCI PRACY I OPINIA PROMOTORA;
· PRACA DYPLOMOWA W FORMACIE WORD LUB PDF NAGRANA NA PŁYCIE CD (PRACA DYPLOMOWA W WERSJI PAPIEROWEJ, W MIĘKKIEJ OPRAWIE, DRUK DWUSTRONNY, KLEJONY GRZBIET - JEST NATOMIAST DO PRZEKAZANIA DO BIBLIOTEKI);
· ZDJĘCIE DO DYPLOMU NA PŁYCIE CD;
· EWENTUALNE PODANIE DO PROREKTORA DS. KSZTAŁCENIA O WYDANIE ODPISU/-ÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM LUB/I NIEMIECKIM;
· EWENTUALNE POTWIERDZENIE OPŁATY W WYSOKOŚCI 20 ZŁ NA KONTO UCZELNI W PRZYPADKU WNIOSKOWANIA O TRZECI ODPIS POLSKI LUB DRUGI ODPIS OBCOJĘZYCZNY;
· EWENTUALNE POTWIERDZENIA OPŁACONYCH, A NIEZAKSIĘGOWANYCH JESZCZE OPŁAT CZESNEGO Z TERMINEM PŁATNOŚCI DO 05.07.2025 ROKU WŁĄCZNIE.

2/ DOKUMENTY WYDAWANE STUDENTOWI PRZEZ DZIEKANAT:
· KARTA OBIEGOWA Z 2 PIECZĄTKAMI (KWESTURA I DZIEKANAT). TRZECIA PIECZĄTKA JEST DO UZYSKANIA PRZEZ STUDENTA W BIBLIOTECE;

3/ DOKUMENTY WYMAGANE OD STUDENTA PRZEZ KOMISJĘ EGZAMINACYJNĄ, UMOŻLIWIAJĄCE WEJŚCIE NA EGZAMIN DYPLOMOWY:
· KARTA OBIEGOWA Z 3 PIECZĄTKAMI (KWESTURA, DZIEKANAT I BIBLIOTEKA ).
· KOMPLETNIE UZUPEŁNIONA KARTA ZALICZENIOWO-EGZAMINACYJNA Z SEMESTRU VI (STUDIA I STOPNIA) WZGL. SEMESTRU IV (STUDIA II STOPNIA);
· LEGITYMACJA STUDENCKA;
· 1 EGZEMPLARZ PRACY MAGISTERSKIEJ (DOTYCZY WYŁĄCZNIE STUDIÓW II STOPNIA!) W WERSJI PAPIEROWEJ DO WGLĄDU PRZEZ CZŁONKÓW KOMISJI EGZAMINACYJNEJ. PO EGZAMINIE KOMISJA ZWRACA OTRZYMANY, POWYŻSZY EGZEMPLARZ PRACY MAGISTERSKIEJ.


WYPOŻYCZANIE KSIĄŻEK W TRAKCIE PRAKTYK STUDENCKICH

Studenci piątego roku fizjoterapii (forma stacjonarna i niestacjonarna) mogą wypożyczać książki w Bibliotece Wyższej Szkoły Fizjoterapii również w trakcie kiedy realizują praktyki studenckie (semestr X), gdyż wtedy wciąż posiadają status studenta (do ostatniego dnia 6cio miesięcznej praktyki ciagłej semestralnej).
Kiedy skończą naukę w WSF, wtedy będą mogli korzystać jedynie z czytelni Biblioteki WSF.


KOMUNIKAT Z DNIA 30.12.2024 ROKU

W SPRAWIE WYMAGAŃ DOKUMENTOWYCH DOTYCZĄCYCH EGZAMINÓW MAGISTERSKICH W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025 DLA STUDENTÓW V ROKU JEDNOLITYCH 5-LETNICH STUDIÓW MAGISTERSKICH NA KIERUNKU: FIZJOTERAPIA W FORMIE STACJONARNEJ I NIESTACJONARNEJ
1/ DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ STUDENTA W DZIEKANACIE:

  • KOMPLETNIE UZUPEŁNIONA KARTA ZALICZENIOWO-EGZAMINACYJNA Z SEMESTRU IX;
  • 3 OŚWIADCZENIA STUDENTA, PROTOKÓŁ KONTROLI ORYGINALNOŚCI PRACY I OPINIA PROMOTORA;
  • PRACA MAGISTERSKA W FORMACIE WORD/PDF NAGRANA NA PŁYCIE CD;
  • PRACA MAGISTERSKA W WERSJI PAPIEROWEJ, W MIĘKKIEJ OPRAWIE, DRUK DWUSTRONNY, KLEJONY GRZBIET - JEST NATOMIAST DO PRZEKAZANIA DO BIBLIOTEKI);
  • ZDJĘCIE DO DYPLOMU NA PŁYCIE CD;
  • EWENTUALNE PODANIE DO PROREKTORA DS. KSZTAŁCENIA O WYDANIE ODPISU/-ÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM LUB/I NIEMIECKIM;
  • EWENTUALNE POTWIERDZENIE OPŁATY W WYSOKOŚCI 20 ZŁ NA KONTO UCZELNI W PRZYPADKU WNIOSKOWANIA O TRZECI ODPIS POLSKI LUB DRUGI ODPIS OBCOJĘZYCZNY;
  • EWENTUALNE POTWIERDZENIA OPŁACONYCH, A NIEZAKSIĘGOWANYCH JESZCZE OPŁAT CZESNEGO Z TERMINEM PŁATNOŚCI DO 05.02.2025 ROKU WŁĄCZNIE.

2/ DOKUMENTY WYDAWANE STUDENTOWI PRZEZ DZIEKANAT:

  • KARTA OBIEGOWA Z 2 PIECZĄTKAMI (KWESTURA I DZIEKANAT). TRZECIA PIECZĄTKA JEST DO UZYSKANIA PRZEZ STUDENTA W BIBLIOTECE;
  • KARTA EGZAMINACYJNA Z SEMESTRU IX Z PRZEDMIOTEM: SEMINARIUM MAGISTERSKIE - EGZAMIN.

3/ DOKUMENTY WYMAGANE OD STUDENTA PRZEZ KOMISJĘ EGZAMINACYJNĄ, UMOŻLIWIAJĄCE WEJŚCIE NA EGZAMIN MAGISTERSKI:

  • KARTA OBIEGOWA Z 3 PIECZĄTKAMI (KWESTURA, DZIEKANAT I BIBLIOTEKA )
  • KARTA EGZAMINACYJNA Z SEMESTRU IX Z PRZEDMIOTEM: SEMINARIUM MAGISTERSKIE - EGZAMIN;
  • LEGITYMACJA STUDENCKA;
  • 1 EGZEMPLARZ PRACY MAGISTERSKIEJ W WERSJI PAPIEROWEJ DO WGLĄDU PRZEZ CZŁONKÓW KOMISJI EGZAMINACYJNEJ. PO EGZAMINIE KOMISJA ZWRACA OTRZYMANY EGEMPLARZ PRACY MAGISTERSKIEJ.

Szanowni Państwo,

przypominamy, iż w tytule płatności za usługi edukacyjne, m.in.: czesne, legitymację, wpis warunkowy należy wpisać:

  • imię, nazwisko, nr indeksu oraz rodzaj usługi edukacyjnej, np. Jan Kowalski 1234, czesne/ legitymacja (dublikat) studencka/ opłata rekrutacyjna/ opłata reaktywacyjna
  • nie należy łączyć płatności za czesne z płatnościami za inne usługi
  • płatności proszę dokonywać na konto: Santander Bank Polska S.A. O/Wrocław, 41 1090 1522 0000 0000 5215 8161

wnością przyznawane jest na cały rok akademicki lub na okres ważności orzeczenia o niepełnosprawności (jeśli kończy się w trakcie roku akademickiego).
_*

UWAGA!*
Komunikat Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie kształcenia na kierunku w zakresie fizjoterapii: KOMUNIKAT MNISZW*

---*

Konsultacje:*
Prorektor ds. kształcenia dr Andrzej Bugajski: czwartek w godz. od 15:00 do 16:00*


WYPOŻYCZANIE KSIĄŻEK W TRAKCIE PRAKTYK STUDENCKICH

Studenci piątego roku fizjoterapii (forma stacjonarna i niestacjonarna) mogą wypożyczać książki w Bibliotece Wyższej Szkoły Fizjoterapii również w trakcie realizacji praktyki studenckiej, gdyż wciąż posiadają status studenta.
Kiedy skończą naukę w WSF, wtedy będą mogli korzystać jedynie z czytelni Biblioteki WSF.



Logowanie dla studentów I roku WSF

UWAGA!!!
Logowanie dla studentów I roku będzie aktywne od lutego 2026 roku.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. (Dz. U. Nr 201, poz. 1188) oraz Uchwałą Senatu Wyższej Szkoły Fizjoterapii nr 10/2012 z dnia 23 kwietnia 2012 r. został wprowadzony indeks elektroniczny dla studentów I roku.
Indeks elektroniczny dostępny jest na stronie www.wsf.wroc.pl.

Zalogowanie będzie możliwe po wpisaniu w prawym górnym rogu danych logowania i wciśnięciu przycisku "zaloguj się ".

  • W polu nazwa użytkownika należy podać numer umowy (czterocyfrowy lub pięciocyfrowy)
  • W polu hasło należy wprowadzić 5 ostatnich cyfr numeru PESEL.